Mobildugnaden høsten 2011

Postet av Driv Idrettslag - Håndball den 17. Nov 2011

Tidlig i våres ga Telenor 500 idrettslag og organisasjoner muligheten til å samle inn brukte mobiltelefoner som skulle resirkuleres eller gjenbrukes i nye markeder. Det var så mange lag og foreninger som ønsket å være med, så i løpet av to timer var alle 500 plassene borte. Totalt er det 427 lag og foreninger som har sendt  inn telefoner. Driv har gjort det veldig bra i innsamlingen og kom på 30 plass med 1002 mobiltelefoner. Det gir klubben totalt kr 30.070 som vi er veldig fornøyd med.

Blindheim IL i Ålesund var det laget som samlet inn flest telefoner med 3.336 stk. På de neste plassene fulgte Kolbotn håndball med 2465 telefoner og Nittedal med 2406 telefoner. Totalt ble det samlet inn 171.904 telefoner på landsbasis.

Håndballgruppa trenger flere dugnader. Skulle du komme over noe så send tipset til dugnadsansvarlig Roar Killerud på roar.killerud@no.aga.com.