Julecup 2011

Postet av Driv Idrettslag - Håndball den 31. Des 2011

29.desember spilte J12 Julecup på Langhus. Det var 8 forventningfulle jenter som hadde lyst til å vise Oppegård og Langhus at vi var å regne med som en av de beste lagene i Follo. I første kamp mot Oppegård spilte vi jevnt hele kampen og byttet på å lede. I siste spilleminutt sto det 9-9 på tavla, men helt på tampen av kampen greide Oppegård å sette inn vinnermålet.

I den neste kampen mot Langhus kom vi aldri i gang. Vi spilte desverre, en til oss å være, en veldig dårlig kamp som endte med tap 3-13.

Julecup har imidlertid lagt opp turneringen så alle lag går videre til sluttspill. I 1/8 finalen møtte vi Bækkelaget 2, men med bare 8 spillere hvor de fleste også spilte kamper for J13, var det lite krefter igjen hos jentene. Kampen endte til slutt med seier til Bækkelaget med 18-11.

Vi hadde alikevel en hyggelig dag i nye Follotrykk Arena hvor vi også hjalp J13 til å komme til 1/4 finale.