J05 møtte Lørenskog i kvartfinale i Regionscupen

Postet av Driv Idrettslag - Håndball den 29. Jan 2019

Driv J2005 har i kveld spilt kvartfinale i Regionscupen mot Lørenskog. Driv vant 19-17 og er klare for semifinale. Gratulerer med seier, og lykke til i semifinalen.

Flott sesongstart av J2005 i Haslum Cup

Postet av Driv Idrettslag - Håndball den 19. Aug 2018

Driv J2005 har hatt sesongstart på Haslum Cup i helgen. De deltok med 2 lag.

Det ble jevne innledende kamper for begge lag, med 2 vinn og 1 uavgjort for J13-2, og 1 uavgjort og 2 tap for J13-1.

J13-2 gjorde en bra innsats i 8 delsfinale mot Njård, men tapte med et "surt" mål i de siste sekundene av kampen.

J13-1 hadde bestemt seg for å ta revansj for tapene på lørdag, og slo ut Ull/Kisa, Njård og Ullern Vipers på vei til finalen hvor de møtte Vålerenga. Dessverre holdt det ikke helt til seier, men det ble en sterk 2 plass. Etter en flott håndball og lang helg med kjempeinnsats, fikk Drivjentene ta med seg sølvpokalen hjem.

Fantastisk innsats av flere Driv lag på Storhamar Cup i helgen

Postet av Driv Idrettslag - Håndball den 27. Mai 2018

Driv IL har hatt flere lag i aksjon på Storhamar cup i varmen i helgen

J2007 (11år) stilte med to lag, og gjorde en kjempeinnsats i begge sine puljer. De vant hele 7 av totalt 10 kamper.

G2006 og J2006 sørget for storeslem i 12 årsklassen.

G06 vant sin innledende pulje etter 2 seire og 1 uavgjort. I A-sluttspillet kjempet de seg til finale mot Lier IL hvor de vant klart med sifrene 9-3

J06 stilte også med to lag, og vant begge sine innledende puljer etter kjempeinnsats og seier i alle kamper. Etter flere nervepirrende kamper i A-sluttspillet, ble det ren Driv finale og de tok med seg både sølv og gull pokal hjem

Det må altså ryddes plass til hele 3 nye pokaler i premieskapet.

Gratulerer og tusen takk for en fantastisk håndballhelg til alle spillere,trenere, støtteapparat og den store heiagjengen som holdt ut til siste slutt i varmen i Vikingeskipet.

Håndballgruppa har fått nye hjemmesider

Postet av Driv Idrettslag - Håndball den 27. Aug 2014

FRA OG MED 27.AUGUST BRUKER HÅNDBALLGRUPPA NYE HJEMMESIDER. DISSE SIDENE VIL IKKE LEGER BLI OPPDATERT.

ADRESSE TIL NYE SIDER ER www.driv-il.no

Det meste av relevant informasjon er flyttet over, og mer vil bli oppdatert fortløpende.